قابل توجه علاقمندان به حضور در نمایشگاهها

لطفا ضمن مطالعه آیین نامه نمایشگاهها و توجه به بندهای مالی و حقوقی آن اقدام به ثبت نام نمایند .شماره حساب و مبلغ فیش و نحوه ارسال آن در آیین نامه آمده است

تقویم نمایشگاه ها

1395/3/4

--------

1395/3/4

-----------

فیتور 2019 اسپانیا - fitur

فیتور 2019 اسپانیا - fitur
تاريخ برگزاري نمايشگاه :23 الی 27ژانویه - 3 الی 7 بهمن 1397
افتتاحيه: 23 ژانویه
اختتاميه: 27 ژانویه
نوع نمايشگاه :TRADE-PUBLIC
شرکت برگذار کننده :IFEMA-Feria de Madrid
آدرس محل برگزاري نمايشگاه:IFEMA FERIA DE MADRID- COMUNIDAD DE MADRID.SPAIN-28042 –MADRID: -SPAIN
دوره : 39
مهلت ثبت نام :

 



توضیح نمایشگاه بین المللی:


سی و نهمین   دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا به مدت 5 روز از تاریخ 23 الی 27 ژانویه 2019 برابر با 3 دی الی 7 بهمن ماه 1397در محل دائمی نمایشگاه ¬ های بین ¬ المللی مادرید FERIA DE MADRID برگزار شد. نمایشگاه فیتور یکی از بزرگترین نمایشگاه های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، افریقا و آسیا   است   فیتور به نوعی نقطه مرجع توریسم دنیا برای متخصصین حرفه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی   و خارجی   ایبرو امریکا   بشمار می ¬ آید   و فضای تجاری مناسب   برای حضور، گردهمایی و ملاقات آژانس ¬ هایی گردشگری، گردانندگان تور، هتل ¬ ها، مشاورین و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر متخصصین حرفه گردشگری و توریسم جهانی است این نمایشگاه مکانی برای ارائه خدمات و محصولات جدید صنعت گردشگری و بازاریابی است و تاثیر به سزایی در پیشرفت و توسعه تجارت گردشگری داشته و خواهد داشت. فیتور 2019 شامل کنفرانسها و سمینارهایی جهت رفع مشکلات و توسعه صنعت گردشگری است. همچنین پلی ارتباطی بین توریسم بین ¬ المللی و ملی است. کیفیت ، تنوع ، تخصص و نوآوری از ویژگیهای این نمایشگاه است.


 

از اهداف حضور در نمایشگاه می توان به طور خلاصه به موارد ذیل اشاره کرد:


•    جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری در طی 5 روز برگزاری نمایشگاه
•   
آشنایی با آخرین دست آورد ها و نوآوری ها ارائه شده در صنعت گردشگری از سوی شرکت­های دیگر
•   
بررسی و مقایسه مستقیم کیفیت دست آوردها و خدمات گردشگری
•   
شناسایی و جذب شرکاء جدید
•   
حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و شروع ارتباط با مشتریان جدید
•   
شناخت و بررسی کمپین­های جدید بازاریابی و توسعه بازارهای جدید
•   
برگزاری میتینگ با تولید کنند گان و مشتریان بالقوه و جمع آوری اطلاعات جامع
•   
بدست آوردن فرصتهای جدید تجاری و سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری
•   
ارتباط نزدیک با بازدیدکنند گان و امکان مذاکره مستقیم
•   
ایجاد فرصتی مناسب جهت برگزاری همایش­ها، کنفرانس­ها، سمینارها و رویدادهای همزمان
•   
شناسایی و جذب مشتریان علاقه مند به سفر
•   
شناسایی مقاصد جدید گردشگری
•   
هدایت مجدد مشتریان در زمینه محصولات و خدمات گردشگری
•   
آشنایی با الگو های کاربردی برند سازی
•   
تبادل دانش نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات و خدمات گردشگری
•   
حضور در رسانه های عمومی
•   
برقراری ارتباط با ناشران و روزنامه نگاران به منظور معرفی و ارائه اخرین دست­آوردها و نوآوریهای شرکت

 کنندگان در   صنعت گردشگری


 


غرفه ایران در نمایشگاه 2019

امسال غرفه جمهوری اسلامی ایران به مساحت 357 متر مربع   به ابعاد 21 متر در 17متر ، به صورت 4 طرف باز به شماره   2C01   در سالن شماره 2 محل دائمی برگزاری نمايشگاه‌های FIERA DE MADRID قرار دارد .

آدرس نمایشگاه

IFEMA FERIA DE MADRID- COMUNIDAD DE MADRID.SPAIN-28042 –MADRID-

SPAIN

 

 

شرکت کننده گان در نمایشگاه   FITUR :

 

-          آژانس­های مسافرتی

-          شرکت­های فعال در حوزه توریسم محلی

-          سازمان­های رسمی اسپانيایی و خارجی فعال در صنعت گردشگری
- عمده فروشان
- تور گردانان
- شرکت­های حمل و نقل
- هتل­ها و اقامتگاه ها
- سازمان­ها
- شرکت­های خدماتی
- مطبوعات و رسانه های فعال در زمینه صنعت گردشگری و مسافرت
- انجمن­های تجاری
- مراکز آموزش خدمات جهانگردی و گردشگری
- برگزارکنندگان کنگره­ ها و میتینگ ­ ها و همایش­های مشوق گردشگری
- تورهای داخلی اسپانیا




 

 



 

 
گالری تصاویر


website/layout fitur 2019.jpg