قابل توجه علاقمندان به حضور در نمایشگاهها

لطفا ضمن مطالعه آیین نامه نمایشگاهها و توجه به بندهای مالی و حقوقی آن اقدام به ثبت نام نمایند .شماره حساب و مبلغ فیش و نحوه ارسال آن در آیین نامه آمده است

درباره نمایشگاه ها
شرکت تبلیغات و نمایشگاههای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دی ماه ۱۳۸۴ با هدف ساماندهی تبلیغات گردشگری و حضور منسجم جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاههای گردشگری بین المللی سراسر دنیا در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور شکل گرفت و با بهره گیری از راهبردهای تبلیغاتی و نمایشگاهی موفق شد تا در سطح جهانی، جایگاه رفیع ایران در حوزه صنعت گردشگری را به خوبی نمایان سازد. این ستاد در حوزه تبلیغات با تولید تیزرهای تبلیغاتی گردشگری و پخش از شبکه های الجزیره، یورونیوز و MBC1، MBC2 و MBC3 موفق شد تا نگاه تورگردانان بزرگ، شرکت‌های خدماتی در صنعت جهانگردی و گردشگران جهان را به زیبایی های ایران که در نوع خود، جهانی در یک مرز محسوب می شود را معطوف کند. در حوزه تولیدات فرهنگی و گردشگری نیز این ستاد تاکنون تولیداتی را در ۱۱ زبان و در ۵۰ نوع با تیراژ ۴ میلیون قلم، روانه بازارهای هدف گردشگری در سراسر جهان ساخته است.

 

شرکت تبلیغات و نمایشگاههای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه نمایشگاه ها نیز با برنامه ریزی مدون و جدول زمان بندی شده، در سال ۸۶- ۱۳۸۵ با شرکت در ۱۹ نمایشگاه و در سال ۸۶-۱۳۸۷ با شرکت در ۲۶ نمایشگاه بزرگ و مطرح در زمینه گردشگری و صنایع وابسته به گردشگری به فعالیت در جهت اهداف خود پرداخت، به گونه ای که به اذعان متخصصان، کارشناسان و مدیران اجرایی نمایشگاه ها و دیگر ارکان تاثیرگذار گردشگری، حضور ایران نسبت به دیگر کشورها از هر لحاظ متفاوت و باشکوه بوده است. کسب تندیس های زرین از نمایشگاه تایلند، کسب تندیس رتبه نخست نمایشگاه هندوستان، دیپلم افتخار نمایشگاه تاشکند، متفاوت ترین و باشکوه ترین غرفه نمایشگاه میلان و ... تنها گوشه‌ای از افتخارات ایران در حوزه حضور در نمایشگاه‌های جهانی است. ستاد تبلیغات و نمایشگاههای سازمان میراث فرهنگی، امسال با شرکت در ۲۸ نمایشگاه مهم و بین‌المللی گردشگری و صنایع مرتبط با آن به فعالیت خود در راستای گسترش صنعت توریسم کشورمان ادامه می‌دهد.

ایران به روایت ایرانیان تصوری است که اکنون با همت مدیریت عالی و کارشناسان ستاد تبلیغات و نمایشگاه ها درحال تکوین و شکل گیری است. ستاد تبلیغات و نمایشگاه ها با نگاهی بنیادی به چشم انداز ۲۰ ساله گردشگری در صدد آن است تا با تبلیغات محیطی و جهانی حضوری متفاوت و تصویری مانا از ایران را در عرصه صنعت جهانگردی آغاز کند. می دانیم که راهمان سخت است و دشوار. اما بر این باوریم که می توانیم و این توانستن و خواستن پایدار برای توسعه گردشگری حق ایران و زیبایی های بی بدیل و ماندگار آن است.