تاريخ برگزاري نمايشگاه :19 الی 23 اکتبر 2022 – 27 مهر ماه الی 1 آبان 1401
افتتاحيه: 27 مهر
اختتاميه: 1 آبان
نوع نمايشگاه :نمایشگاه فرهنگی و توریستی
شرکت برگذار کننده :Rasyo Fuarcılık & Efeexim FZE -Dubai
آدرس محل برگزاري نمايشگاه:Eurasia Show and Art Center
دوره : 1
مهلت ثبت نام : 30 مرداد
جهان ما به هزاران سال تمدنهای باستانی، فرهنگهای غنی، دهها هزار اثر تاریخی مختلف که مجذوبکننده هستند، زیباییهای طبیعی خارقالعاده و طعمهایی که شگفتیهای خوراکی هستند، افتخار میکند.
19 تا 23 اکتبر 2022، زمان شناخت و معرفی همه شهرهای جهان در یکزمان و مکان با متمایزترین و جذابترین جنبههای آنها در مرکز نمایش Yenikapi Eurasia است.
در نمایشگاه رنگهای جهانی؛ از آسیا تا اروپا، از آفریقا تا آمریکا، راهی جادهای پر از زیباییهای منحصربهفرد شدیم تا تمام زیباییهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی که در جغرافیای مختلف زمین منتظر کشف هستند، پنهان نمانند.
در نمایشگاه “رنگهای جهان”، تمام شهرهای جهان که بسیار جذاب و تعجب برانگیزند، در استانبول گرد هم میآیند، جایی که قلب تمدنها در آن میتپد.
استانبول که دو قاره را به هم متصل میکند، این بار شهرهایی را که فرهنگ و گردشگری جهان را شکل میدهند، به هم متصل میکند. شهرهای جهان با زیبایی پنهان و باشکوه طبیعی، سازههای تاریخی که شمارا به سفر در زمان میبرد، ذائقههای کمیاب و ثروت فرهنگی، میتوانند کمک جدی به اقتصاد گردشگری کشورهای خود داشته باشند و در عین حال سرگرمکنندهترین فعالیتهای خود را معرفی کنند.
گردشگران داخلی و خارجی جادوی کشف مقاصد جدید و منحصربهفرد را در نمایشگاه Colors of the World تجربه خواهند کرد.
روزها وساعات برگزاري نمايشگاه بين المللي فرهنگی و توریستی رنگ های جهانی 2022:
چهارشنبه الی یکشنبه : 10صبح الی 19 بعد از
اهداف برپایی نمایشگاه:
1-معرفی شهرهای جهان همزمان و با فرصت های برابر.
2-برجسته کردن ارزش های گردشگری خود با دادن مکان نمایشگاهی نه به شرکت ها بلکه به شهرها.
3-در دستور کار قرار دادن ارزش های گردشگری هر شهر در داخل و خارج از کشور تا گردشگران داخلی و خارجی بتوانند مقاصد گردشگری و تعطیلات جدیدی ایجاد کنند.
ارائه فرصت های مصاحبه B2B4- برنامه ریزی با شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه.
5-انتقال امکانات ارائه شده با ویژگی نمایشگاه مجازی به رسانه دیجیتال.
6-غرفه های سه بعدی، نمایش های ویدیویی و فرصت های ارتباط دیجیتال نامحدود برای دسترسی به همه.
7-امکان پاسخگویی فوری به سوالات شرکت کنندگان چه در محل نمایشگاه و چه در محیط مجازی از طریق کارشناسان ما.
8-اجرای نمایش های چشمگیر در مناطق نمایشی اختصاص داده شده به شهرهایمان و ارائه این نمایش ها از رسانه های دیجیتال به مخاطبان.
9-حذف اثرات رکود در گردشگری پس از شیوع کووید-19.
10-اطمینان از اینکه شهرهای ما قادر به برندسازی هستند.
11-معرفی جنبه های ناشناخته فرهنگ هر شهر به دنیا.
12-انتقال قدرت دنیای دیجیتال به گردشگری ما با مصاحبه های مجازی B2B که از قبل برنامه ریزی شده است، جایی که زیرساخت ها را فراهم می کنیم.
13-نشست و ملاقات شرکت های تورهای داخلی و خارجی ، آژانسهای گردشگری ، شرکتهای اقامتی، شرکت های حمل و نقل در یک مکان
14- ارائه فرصت های مصاحبه B2B از پیش برنامه ریزی شده با شرکت های شرکت کننده از نمایشگاه